Nastavení emailového účtu v Microsoft Windows 8 Pošta (IMAP)
Emailový klient Pošta je součásti systému Windows 8.
1) Spusťte emailový klient Pošta v hlavní nabídce systému.
Zobrazí se Vám přihlašovací obrazovka na obrázku ke které se přihlaste emailem vedeným u Microsoftu. Pokud takový email nemáte, je nutné jej nejprve vytvořit kliknutím na Registrovat se k účtu Microsoft. Otevře se Vám prohlížeč, kde následně vyplníte formulář a zaregistrujete si email vedený u Microsoftu. Tyto přihlašovací údaje poté vyplníte do přihlašovacího okna na obrázku a kliknete na políčko Uložit.
2) Na další obrazovce najeďte myší do horního nebo dolního pravého rohu obrazovky. V této části se Vám poté zobrazí panel, kde klikněte na možnost Nastavení.
3) V postupně otevíraných záložkách volte možnosti: Účty -> Přidat účet -> Další účet.
4) Na této obrazovce klikněte na možnost Zobrazit víc podrobností.
5) Nyní vyplňte potřebné údaje: E-mailová adresa, uživatelské jméno (je stejné jako E-mailová adresa), heslo které jste si vytvořili při zakládání schránky v administraci webhostingu. Příchozí i odchozí server pak nastavte tak, jak je uvedeno na obrázku a klikněte na tlačítko Připojit.
6) Nyní je již schránka nastavena, aby však byly dostupné dříve odeslané emaily i z jiných klientů a aby se správně ukládaly odchozí zprávy na server, je potřeba znovu otevřít možnost Nastavení (stejný způsob jako v bodu 2.), kliknout na možnost Účty a zvolit Vámi vytvořený účet. Otevře se záložka s nastavením účtu, kde nejprve doporučujeme upravit nastaveni Stahovat e-maily za a místo 14 dní nastavit Celou dobu. A dále sjet v možnostech úplně dolů a nastavit speciální složky podle obrázku.
Tímto by měla být schránka plně funkční, doporučujeme však aplikaci zavřít a znovu otevřít, aby se dané nastavení projevilo.